تلویزیون های ۲۰۲۳ سونی

تلویزیون‌ های ۲۰۲۳ سونی در مدل‌های OLED ،LED و Mini LED رونمایی شدند. این خانواده جدید سونی تلویزیون‌های سری Bravia XR نام دارند که پرنورتر از نسل قبل بوده و وضوح تصویر بالایی دارند. سونی امسال در نمایشگاه CES 2023 حضور نداشت و حالا با معرفی تلویزیون های ۲۰۲۳ خود، تلویزیون های جدید خود را به رخ رقیبان می کشد. همانطور که مطلع هستید، تلویزیون های سونی ۲۰۲۳ به بازار ایران وارد شدند پس اگر قرار است بودجه ای بالا برای خرید تلویزیون صرف کنید، راه را درست آمده اید زیرا یک تلویزیون سونی در سال جدید از هر کدام از سری های LED، OLED و QD-OLED دارای کیفیت تصویر عالی، دقت رنگ بالا و سیستم صوتی مجلل است که شاید به همین دلیل باشد سونی را پادشاه دنیای تلویزیون می‌نامند.

بهترین تلویزیون ۲۰۲۳ سونی

سونی با تولید تلویزیون A95L که یک تلویزیون QD-OLED است و رقیبی قدر برای اولدهای سامسونگ به شمار می رود، بیشترین غوغا را به پا کرد؛ پس از آن تلویزیون های OLED خودنمایی می کنند و در پایین ترین ردیف جدول، مدل های سری X با صفحه نمایش LED جای گرفته اند که به نوعی ارزان قیمت ترین تلویزیون‌های این سال سونی هستند و با استقبال خوبی هم از طرف کاربران مواجه شده اند. با وجود اینکه در حال حاضر برندهای کره ای در صدر فروش تلویزیون هستند اما از نظر کیفیت تصویر، هیچکدام به پای یک تلویزیون سونی نمی رسند زیرا این برند کیفیت را فدای قیمت ارزانتر نمی‌کند.

سونی با رونمایی از نسل جدید تلویزیون های براویا (Bravia) برای رقبایش خط و نشان کشید؛ تلویزیون هایی که از امکانات اشباع شده اند و برجسته ترین ویژگی شان کیفیت تصویر خارق العاده است و این خبر خوبی برای کاربرانی است که اولویت آنها نمایش تصویری بی نقص می باشد. اولین سورپرایز سونی در این سال، پنل QD-OLED بود که آن را در مدل پرچمدارش یعنی A95L گسترده ساخت تا روشنایی خارق العاده ای را به تصویر بکشد؛ این تلویزیون جزو گرانترین مدل‌های سونی است و نشان دهنده سلیقه این برند در تولید محصولی بی نقص خواهد بود.

لیست جدیدترین تلویزیونهای ۲۰۲۳ سونی

تلویزیونهای سونی در سال ۲۰۲۳ در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شدند. این تلویزیونها از لحاظ کیفیت جزو برترینها بوده و می توان آنها را در زمره بهترین تلویزیون دنیا قلمداد کرد. لیست تلویزیونهای سونی در سال ۲۰۲۳ در جدول زیر خلاصه شده است تا شمار کلی آنها به علاوه مهمترین ویژگی هایشان به اطلاع کاربران برسد. همانگونه که انتظار می رفت تلویزیونهای ۲۰۲۳ سونی با پسوند L معرفی شدند چرا که مدلهای سال قبل یعنی ۲۰۲۲ با پسوند K عرضه شده بودند.

ردیف

مدل

مونتاژ

سال ساخت

رزولوشن

نوع پنل

سیستم عامل

تلویزیون ۴۳ اینچ سونی

۱ ۴۳X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۲ ۴۳X75WL اندونزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Google TV

تلویزیون ۵۰ اینچ سونی

۳ ۵۰X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۴ ۵۰X75WL اندونزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Google TV

تلویزیون ۵۵ اینچ سونی

۵ ۵۵X80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Android
۶ ۵۵X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۷ ۵۵X90L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۸ ۵۵A80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K OLED Android
۹ ۵۵X75WL اندونزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Google TV

تلویزیون ۶۵ اینچ سونی

۱۰ ۶۵X80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Android
۱۱ ۶۵X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۱۲ ۶۵X90L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۱۳ ۶۵X95L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۱۴ ۶۵A80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K OLED Android
۱۵ ۶۵A95L مالزی ۲۰۲۳ ۴K OLED Android
۱۶ ۶۵X75WL اندونزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Google TV

تلویزیون ۷۵ اینچ سونی

۱۷ ۷۵X80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Android
۱۸ ۷۵X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۱۹ ۷۵X90L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۲۰ ۷۵X95L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۲۱ ۷۵X75WL اندونزی ۲۰۲۳ ۴K IPS Google TV

تلویزیون ۷۷ اینچ سونی

۲۲ ۷۷A80L مالزی ۲۰۲۳ ۴K OLED Android
۲۳ ۷۷A95L مالزی ۲۰۲۳ ۴K OLED Android

تلویزیون ۸۵ اینچ سونی

۲۴ ۸۵X85L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۲۵ ۸۵X90L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android
۲۶ ۸۵X95L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android

تلویزیون ۹۸ اینچ سونی

۲۷ ۹۸X90L مالزی ۲۰۲۳ ۴K VA Android

در جدول فوق تنوع تلویزیونهای ۲۰۲۳ سونی قابل رویت است و علاوه بر سایزهای معمولی، سونی در سال ۲۰۲۳ یکی از تلویزیونهای خود را با سایزی متفاوت عرضه کرد. تلویزیون ۹۸ اینچ X90L با سایزی غیر معمول و بسیار بزرگ خود، بزرگترین تلویزیون ۲۰۲۳ با کاربری استفاده خانگی است که سونی تولید و روانه بازار کرده است.

مطالب جذاب دیگر:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *