معرفی سری VS کولرگازیهای کریر

در واقع خرید کولرگازی به عنوان ابزاری کاربردی برای فراهم کردن هوای خنک می باشد که در کشورهای نظیر ایران تنها خصوصیت خنک کننده یا گرم کننده بودن آن مورد توجه قرار گرفته است ولی بجز این کاراییهای همانند تصفیه هوا و جذب رط.بت محیط را نیز انجام می دهد. شرکت کریر توسط ویلیس کریر، فردی که اولین سیستم تهویه مطبوع مدرن را در سال ۱۹۰۲ اختراع کرد، تأسیس شد و مدتهاست شرکت کریر به عنوان یک واحد پیشرو در صنعت کولرگازی شناخته می شود. طبق بررسی های حرفه ای، مجموعه سیستم کولرگازیهای کریر شامل بی صداترین و کم مصرف ترین واحدهای موجود در بازار است.

کولرگازیهای کریر به دلیل فناوری نوآورانه و قابلیت اطمینان زیاد، امتیاز بالایی دریافت می کنند. در حالی که کریر از بسیاری از برندهای موجود در بازار گران تر است، این برند تولید کننده کولرگازی مستقر در ایندیاناپولیس امریکا طیف گسترده ای از محصولات را با هر بودجه ای ارائه می دهد.

**کولرگازیهای کریر موجود در فروشگاه و همچنین بازار کشور، دارای تکنولوژی آمریکا و مونتاژ چین می باشند.

شرکت Carrier برای بیش از یک قرن به دلیل طراحی سیستم های تهویه مطبوع با کیفیت بالا، از شهرت بالایی برخوردار است. چندین فناوری ثبت شده را ارائه داده است که گفته می شود بهره وری انرژی را در تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی آنها افزایش می دهد. منتقدان حرفه ای می گویند که محصولات کریر به دلیل ساخت با کیفیت خود شناخته شده اند و در صورت نگهداری مناسب، طول عمر بالایی دارند.

به گفته این شرکت، یک دستگاه تهویه مطبوع کریر اگر به درستی نصب و نگهداری شود، باید ۱۰ تا ۱۵ سال در شرایط سخت محیطی دوام بیاورد، اگرچه بررسی های میدانی (کشورهای مجاور) نشان می دهد که  حتی می تواند بسیار بیشتر از این نیز دوام بیاورد.

ویژگیهای کولر گازی کریر سری VS

  • مصرف کم انرژی برق
  • فناوری کنترل آمپر
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای فیلتر تصفیه هوا
  • برخورداری از نمایشگر LED
  • دارای اینورتر
  • تنوع در طرح و مدل
  • دارای ظرفیت های مختلف
  • خروجی هوای چهار جهت برقی
  • شرایط آب و هوای گرم T3
  • برق تک فاز
  • مناسب برای انواع اقلیم های آب و هوایی
  • قابلیت سرد و گرم
  • گاز R410A
  • کمپرسور روتاری تروپیکال
  • ساخت شرکت امریکایی کریر – مونتاژ در چین

خرید کولر گازی کریر

کولرگازی سری QHG VS کنترل آمپر کریر میتوان گفت که یکی از پیشرفته ترین مدلهای کولر گازی در بین همه برندها می باشد که با استفاده از فناوری  i control ampere که به معنای کنترل کردن آمپراژ مصرفی کولر گازی می‌باشد و به صورت دکمه ای بر روی ریموت کنترل این اسپلیت تعبیه شده است میتوان مصرف کولر گازی را در چند حالت دلخواه قرار دارد.

هدف از این آپشن این است که در زمان هایی که برق خانگی دچار افت ولتاژ می‌شود بتوان آمپر مصرفی را در پایین ترین حالت قرار داد و از خاموش شدن کولرگازی جلوگیری کرد. چه بسا که این مشکل منجر به آسیب جدی به موتور دستگاه میشد.بنابراین، I control ampere به یاری آن دسته از کاربرانی که دغدغه آسیبهای ناشی از نوسانات برق را داشتند، شتافت. یکی دیگر از خواص سیستم کنترل آمپر این است که شما میتوانید با قرار دادن دکمه کنترل آمپر در کمترین حالت، در سایر نقاط منزل نیز از اسپلیت خانگی دیگری استفاده کنید.

موتور تعبیه شده در این سری کولرگازی کریر از نوع روتاری تروپیکال می باشد که تبرید و پخش دمای یکنواخت را در این کولرگازی برعهده دارد. این موتور بازدهی و عملکرد عالی دستگاه را در سطح بالایی قرار می دهد و میزان پایین انرژی مصرفی و سروصدای کم آن را تضمین می کند.

کمپرسورهای روتاری به دلیل نداشتن قطعات بیش از حد، اصطکاک چندان بالایی را ایجاد نخواهد کرد در نتیجه کیفیت دستگاه را برای مدت طولانی حفظ و سبب می شود تا در هنگام فعالیت شدید خود کمترین میزان نویز و صدا را تولید نماید. کیت اینورتر در این موتور کولرگازی  بازدهی بالا و کاهش در مصرف انرژی از اصلی ترین ویژگی های این موتور بوده و قطعا شما را از پرداخت هزینه های اضافی معاف خواهد کرد.

کولر گازی کریر ساخت کجاست؟

همانند کولر گازی گری که ساخت شرکت آمریکایی گری است ولی در چین مونتاژ می شود، این محصول هم ساخت شرکت آمریکایی کریر است که در چین مونتاژ می شود. به همین دلیل قیمت کولر گازی کریر نسبت به محصولات دیگر پایین تر بوده و خرید آن مقرون به صرفه است.

کولر گازی کریر، تولید یک برند و کارخانه آمریکایی است. پس به اندازه کافی از کیفیت لازم برخوردار می باشد. اما می توان آن را با سایر برندهای رایج و شناخته شده دیگر مانند هیتاچی، ال جی، گری و … مقایسه نمود. در هر صورت کولر گازی کریر، توسط یکی از برندهای شناخته شده در جهان تولید شده است و در زمینه کولرهای گازی، حرفی برای گفتن دارد.

طراحی کولرگازی کریر

نباید از طراحی زیبای کولر گازی کریر غافل شد. چراکه این محصولات با طراحی زیبا و در عین حال ساده خود، برای هر محیطی مناسب بوده و با دکوراسیون محیط هماهنگ خواهد شد. با وجود تمام امکاناتی که در این کولر گازی کار گذاشته شده، قیمت کولر گازی کریر به نسبت مناسب بوده و از لحاظ خرید ارزش بالایی دارد. به عبارتی دیگر، اگرچه از زمان ورود کولر گازی کریر به بازار ایران زمان بالایی نمی گذرد، اما میزان فروش این محصولات را می توان با سایر برندهای خوشنام همچون گری و ال جی مقایسه کرد.

تصفیه هوا در کولر گازی کریر

یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی carrier وجود فیلتر کاتالیزور هوا است که جهت صاف و تصفیه هوای اتاق در این کولرهای گازی کار گذاشته شده است. به کمک این فیلتر هوایی که به داخل اتاق تزریق می شود کاملا سالم بوده و با استنشاق آن، لذت تنفس یک هوای تمییز را تجربه خواهید نمود. این خیلی مهم است که هوای استنشاقی سالم باشد تا سلامت افراد منزل را به خطر نیاندازد. سلامتی افراد خانواده در مرحله اول باید در اولویت قرار بگیرد که این مهم در کولر گازی کریر مد نظر قرار گرفته شده است.

تمیز کردن کولر گازی کریر

تمیز کردن بعضی از قسمتهای کولرگازی زیاد کار سخت و تخصصی نیست و باعث می شود در درازمدت کولر شما با بهترین راندکان کار کند. یک فیلتر کولرگازی کثیف می تواند با گرد و غبار مسدود شود و حتی ممکن است در طول زمان به محل مناسبی برای رشد کپک و قارچ ها تبدیل شود و بر کیفیت هوایی که منتقل میکند تأثیر منفی بگذارد.

تمیز کردن آنقدر که به نظر می رسد ترسناک نیست. با راهنمای سریع و آسان ما برای تمیز کردن کولر گازی، در کمترین زمان و ایمن ترین روش، آنرا انجام دهید.

شما میتوانید بخشهایی از کولر گازی خود را به صورت مرتب تمییز کنید و بخش تخصصی آنرا تکنسین مجرب باید انجام دهد. دوره زمانی تمیز کردن ممکن است بسته به استفاده و شرایط محیطی متفاوت باشد.

لطفاً برای نشان دادن تعداد دفعات تمیز کردن قطعات کولرگازی در شرایط عادی به جدول زیر مراجعه کنید. اگر هم محیط قرارگیری دستگاه دارای آلاینده و آلودگی زیاد می باشد میتوانید دوره های بیشتری برای تمیز کردن آن بگذارید.

توسط چه کسی چند وقت وظیفه
مالک بسته به نیاز عملکرد تمیز کردن خودکار را اجرا کنید
مالک دو هفته یکبار فیلتر را تمیز کنید
مالک بسته به نیاز نمای بیرونی یونیت داخلی را تمیز کنید
مالک یکبار در سال نمای بیرونی یونیت خارجی را تمیز کنید
تکنسین مجرب یکبار در سال ضد خوردگی را روی بخش خارجی اعمال کنید. (فقط در صورت نصب در نزدیکی آب شور مانند دریا)
تکنسین مجرب یکبار در سال داخل واحد داخلی یا خارجی را تمیز کنید.
تکنسین مجرب بکبار در سال واحدها، اتصالات الکتریکی، لوله های مبرد و محافظ ها را بررسی کنید.
شما میتوانید از سایر محصولات فروشگاه بانه۹۰ دیدن فرمایید و یا برای خرید کولرگازی و دریافت قیمت روز با بخش فروش فروشگاه تماس بگیرید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *