تلویزیون های جدید فیلیپس

امکانات تلویزیون فیلیپس و بررسی کامل آن

شرکت فیلیپس در معتبرترین نمایشگاه های برگزار شده در سال ۲۰۱۶ از تلویزیون های OLED خود پرده برداشت و علاقه مندان رو شگفت زده کرد. این روزها اغلب تولیدکنندگان تلویزیون‌ها به سمت تولید محصولاتی با پشتیبانی از رزولوشن ۴K گام برداشته‌اند، فیلیپس نیز در پی همین موج پرده از تلویزیون‌هوشمند اندرویدی خود برداشته است.

استفاده از صفحه نمایش OLED باعث شده که کیفیت رنگ سیاه بالاتر برود و کنتراست آن بهتر شود. البته فیلیپس از تکنولوژی Perfect Pixel Ultra HD Engine روی محصولات OLED خود استفاده کرده است.

با استفاده از تلویزیون های هوشمند اندرویدی فیلیپس می‌توان در گوگل‌پلی به جستجوی اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محتوای مناسب باب میل خود گشته و از آن‌ها استفاده نمایید. اما تلویزیون های جدید فیلیپس قابلیت‌های دیگری نیز دارند که این محصولات را بسیار خاص‌تر کرده است. فیلیپس از فناوری اختصاصی AmbiLight سه‌طرفه بهره برده که با استفاده از آن، تلویزیون‌های فیلیپس علاوه بر نمایش تصاویر، جلوه‌های نوری متناسب با تصویر را در محیط منتشر خواهند کرد. بطوریکه برای مثال دیوار پشتی تلویزیون نیز با پخش تصویر، روشن شده و رنگ‌های متناسب با آنچه که تلویزیون نمایش می‌دهد، بر روی آن‌ها نقش می‌بندد. علاوه بر این، تلویزیون های جدید فیلیپس دارای رفرش‌ریت ۱۰۰۰ هرتز هستند که موجب نمایش نرم و روان تصاویر مخصوصا تصاویر فیلم‌های اکشن یا ورزشی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون های فیلیپس می‌توان به کنترل موضعی نور پنل (Micro Dimming Pro)، روان‌کننده‌ی پخش تصاویر و همچنین افزایش دهنده‌ی رزولوشن تصاویر اشاره کرد. ضمناً فیلیپس ۸۹۰۰ قادر است تا تصاویر سه‌بعدی را نیز پخش کند. فیلیپس برخلاف سامسونگ و ال‌جی دلیل خاصی برای استفاده از پنل‌های نمایشی خمیده عنوان نکرده و فقط ظاهر زیبا را دلیل اصلی استفاده از این فناوری می‌داند. همچنین باید به پایه‌ی نواری انحنا دار این تلویزیون ها نیز اشاره کرد که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

فیلیپس پرده از مدل ۹۱۰۰ در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی خود برداشته که یک تلویزیون اولترا اچ‌تی‌ اندرویدی است و از ویژگی‌هایی چون رفرش ریت ۱۰۰۰ هرتزی و نور محیطی چهار طرفه بهره می‌برد. تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی فیلیپس به جز نسخه‌ی خمیده به‌همراه بلندگوهای ۵۰ واتی عرضه می‌شوند و با استفاده از امکانی که فیلیپس در تلویزیون خود قرار داده می‌توان موسیقی در حال پخش از Spotify را روی تلویزیون با استفاده از تلفن‌هوشمند کنترل کرد.

 

1 پاسخ
  1. رضایی
    رضایی گفته:

    قبلنا تلویزیون فیلیپس خیلی محبوبیت داشت. الان با اومدن ال جی و سامسونگ و سونی، فیلیپس دیگه طرفداراش کم شدن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *