انتخاب لپ تاپ استوک مناسب برای رشته حسابداری

لپ تاپ استوک چیست؟

شاید در ابتدا با شنیدن کلمه لپ تاپ استوک، یاد لپ تاپ کارکرده دست دوم از رده خارج شده بیفتید و با خودتان فکر کنید که این دستگاه ها به هیچ وجه ارزش خرید ندارند. اگر شما از لپ تاپ استوک این تصور را دارید باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. چند دقیقه وقت بگذارید و در این مقاله با ما همراه باشید تا با حقیقت لپ تاپ های استوک و مزایای خرید آن ها آشنا شوید. 

در کشور های خارجی به خریداران لپ تاپ چند هفته فرصت کار را می دهند و اگر آن سیستم نتوانست نیازهای کاربر را برآورده کند و یا با سلیقه آن ها مغایرت داشت افراد می توانند لپ تاپ ها را پس بدهند. این محصولات بازگشتی توسط مشتریان و سیستم های مورد استفاده در نمایشگاه ها که از حالت آکبند خارج شده اند، به عنوان لپ تاپ های استوک شناخته می شوند و توسط این شرکت ها به کشورهایی که متقاضی این سیستم ها هستند ارسال می شوند.

لپ تاپ های صنعتی یک رده خاص از لپ تاپ های موجود در بازار می باشند که این لپ تاپ ها می توانند براساس نوع سفارش مشتری در یک مدل اما با کانفینگ های مختلف تولید و عرضه شوند. شرکت ها و مراکز صنعتی اروپایی و آمریکایی براساس نیاز خود مدل های مورد نیاز خود را به کارخانه های تولید لپ تاپ سفارش می دهند. با توجه به پیشرفت سریع و روز افزون علم و تکنولوژی در کشورهای اروپایی این شرکت ها و مراکز صنعتی برای بهره وری بهتر به صورت پیوسته اقدام به جایگزینی مدل های قدیمی با مدل های به روز می نمایند. در بسیاری از موارد عمر لپ تاپ هایی که جای خود را به لپ تاپ های جدید می دهند کمتر از ۲-۳ سال است. این لپ تاپ ها از طریق مزایده به فروش می رسند و راهی بازارهای آسیایی می شوند و در بازار به عنوان لپ تاپ های استوک (کارکرده) اروپایی با قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های آکبد مشابه و با کیفیتی در حد و اندازه های نمونه های آکبند به فروش می رسند. با توجه به مطالب فوق خرید لپ تاپ های استوک اروپایی در صورت اطمینان از سلامت کامل دستگاه بسیار به صرفه تر از خرید لپ تاپ های نو خواهد بود و با توجه به کیفیت بسیار بهتر لپ تاپ های صنعتی نسبت به لپ تاپ های خانگی، خرید لپ تاپ های استوک صنعتی می تواند یک انتخاب عالی و هوشمندانه باشد.

خرید لپ تاپ مناسب رشته حسابداری

انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری یکی از دغدغه های بیشتر کاربران است. باید بگوییم که پیدا کردن یک لپ تاپ متناسب با ویژگی هایی که به آن نیاز دارید کار سختی نیست اما انتخاب باید هوشمندانه باشد. چرا که این روزها لپ تاپ جز کالاهای گران قیمت محسوب می شود و در صورتی که برای شما مناسب نباشد تعویض آن کار آسانی نیست.

لپ تاپ استوک مناسب رشته حسابداری باید چه ویژگی های داشته باشد؟

فعالیت حسابداران به این صورتی است که در طول روز با حجم زیادی از داده های عددی سروکار دارند و معمولا به لپ تاپی نیاز دارند که تا حدودی سبک وزن باشد که برای جابجایی آن دچار مشکل نشوند.

اولین موردی که در خصوص انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای حسابداری وجود دارد توجه به CUP به کاربرده شده در دستگاه می باشد، چرا که CPU در عملکرد و کارایی سیستم نقش اصلی را ایفا می کند.

چون حسابدار ها نیاز به اجرای برنامه های سنگین ندارند، پردازنده هایی دو یا چهار هسته ای نسل جدید می تواند پاسخگوی نیز آن ها باشد و برای انجام فرآیندهای مانند کار با نرم افزارهای حسابداری، آفیس، ارسال ایمیل و… مناسب است. کار های اداری و حسابداری نیاز چندانی به پردازش های سنگین ندارند. پردازنده های Core-i3 و Core-i5 بسیار مناسب برای کار های حسابداری می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *