تلویزیون ۲۰۲۳ شیائومی سری X

وقتی صحبت از تلویزیون های هوشمند به میان می آید، شیائومی یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندها است و به دلایل زیاد، تلویزیون های آنها کیفیت عالی دارند و معمولاً نسبت به قیمت آنها ارزش خرید بیشتری دارند. در این وبلاگ، ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی را مورد بحث قرار می‌دهیم و همچنین نگاهی به برخی از مزایا و معایب این تلویزیون خواهیم داشت.

ویژگی های تلویزیون هوشمند شیائومی سری X

هند سری Smart TV X شیائومی را معرفی کرده است که در سایزهای ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی موجود است. این تلویزیونها دارای وضوح صفحه نمایش ۴K هستند و با جدیدترین رابط Patch Wall که به عنوان تعامل عمیق با بیش از ۳۰ زبان خارجی مختلف تبلیغ می شود، ارائه شده اند. به گفته شیائومی، یوتیوب در Patch Wall یکپارچه خواهد شد تا کاربران بتوانند مستقیماً از برگه Patch Wall Music به YouTube Music دسترسی داشته باشند. گفته می شود که پردازنده ۶۴ یتی چهار هسته ای A55 پیشرو در صنعت که در تلویزیون های هوشمند استفاده می شود، بدون توجه به موقعیت کارکردی تلویزیون، بهترین نتیجه را ارائه می دهد.

تلویزیون های هوشمند سری X به تازگی توسط شیائومی در هند معرفی شدند. سه مدل ۴۳ اینچی، ۵۰ اینچی و ۵۵ اینچی در مجموعه تلویزیونی موجود است. وضوح ۴K و طراحی بدون حاشیه ممتاز از ویژگی‌های تلویزیون هوشمند سری X شیائومی است که از Dolby Vision و Dolby Audio نیز برای تجربه تماشای فراگیرتر پشتیبانی می‌کند.

این شرکت ادعا می کند که این تلویزیون سطح جدیدی از اتصال بهبود یافته و یک تجربه یکپارچه را ارائه دهد. تلویزیون‌ها از فناوری Vivid Picture Engine استفاده می‌کنند و دارای بلندگوهای ۳۰ واتی DTS-HD و DTS: Virtual X برای تجربه تماشای همه‌جانبه هستند. تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی با بلندگوهای ۳۰ واتی عرضه می‌شوند که از صدای Dolby پشتیبانی می‌کنند و طراحی بدون حاشیه فلزی درجه یک دارند. طیف گسترده رنگ، جریان واقعیت MEMC، Dolby Vision و سیستم عامل Android TV 10 همگی پشتیبانی می‌شوند.
خط جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی که در سایزهای ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی عرضه می‌شوند، شامل طراحی‌های برتر فلزی بدون حاشیه، صفحه‌نمایش LED با وضوح ۴K، صدای Dolby و DTS-HD و رابط Patch Wall است. سه تلویزیون این سری با استانداردهای دامنه دینامیکی بالا Dolby Vision، HDR10 و HLG سازگار هستند. علاوه بر این، تلویزیون ها دارای طیف رنگی گسترده ۹۴٪ DCI-P3 هستند. بعلاوه، سری X شامل Vivid Picture Engine، دارای یک سیستم پردازش تصویر اختصاصی (VPE) است.
خط جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی که در سایزهای ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی عرضه می‌شوند، شامل طراحی‌های برتر فلزی بدون حاشیه، صفحه‌نمایش LED با وضوح ۴K، صدای Dolby و DTS-HD و رابط Patch Wall است. سه تلویزیون این سری با استانداردهای دامنه دینامیکی بالا Dolby Vision، HDR10 و HLG سازگار هستند. علاوه بر این، تلویزیون ها دارای طیف رنگی گسترده ۹۴٪ DCI-P3 هستند.
موتور MEMC داخلی برای تصاویر بدون تاری فهرستی از قابلیت های مربوط به صفحه نمایش را تکمیل می کند. سری Xiaomi Smart TV دارای بلندگوهای ۳۰ واتی است که از Dolby Audio، DTS-HD و فناوری DTS: Virtual X پشتیبانی می کند. تلویزیون‌ها از قابلیت Dolby Atmos HDMI برای لوازم جانبی سازگار پشتیبانی می‌کنند.

شکی نیست که تلویزیون های هوشمند در حال افزایش هستند و سری Xiaomi Smart TV یک انتخاب عالی برای هر کسی در بازار برای تلویزیون جدید است. استفاده از آن آسان است و بازخوردهای مثبتی از مصرف کنندگان دریافت کرده است و برای کسانی که به دنبال تلویزیون هوشمندی هستند که هم مقرون به صرفه و هم با کیفیت بالا هستند، انتخابی عالی است.

شایعاتی وجود دارد که تلویزیون هوشمند حداقل در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. تایید شده است که این مجموعه جدید از تلویزیون های هوشمند دارای ساختار یکپارچه و وضوح ۴K خواهد بود. این شرکت هیچ اطلاعات دیگری در مورد مدل های تلویزیون هوشمند قریب الوقوع ارائه نکرده است. ما می‌توانیم گزارش‌های بیشتری را برای بررسی ویژگی‌ها پیش‌بینی کنیم زیرا رونمایی برای ۳۰ آگوست برنامه‌ریزی شده است. نمایشگر ۴K سری تلویزیون‌های هوشمند شیائومی سری Mi TV 5X که در آگوست سال گذشته عرضه شد، احتمالاً با سری تلویزیون‌های هوشمند Xiaomi دنبال خواهد شد. مدل فعلی دارای وضوح ۴K و قابلیت های HDR10+ و Dolby Vision بود. از دیگر جنبه های مدل های تلویزیون های هوشمند گذشته می توان به خروجی صدای ۴۰ وات، پردازنده ۴ هسته ای ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی اشاره کرد.

مشخصات کامل تلویزیون هوشمند سری X شیائومی

سری Xiaomi Smart TV در سه نوع ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ و با موتور تصویر زنده (VPE)، ۹۴ درصد طیف رنگی گسترده DCI-P3 و ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، موتور MEMC عرضه می شود که قاب‌های عکس را تحلیل و فریم‌ها را درون‌یابی می‌کند تا هنگام تماشای محتوای سریع، تصاویری صاف و بدون محو شدن را تضمین کند. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۶٫۹ درصد. تلویزیون های هوشمند از یک تراشه ۶۴ بیتی Quad Core A55 با ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه ها استفاده می کنند. آنها بر روی سیستم عامل Android 10 TV اجرا می شوند. این تلویزیون ها مجهز به جدیدترین پورت های HDMI 2.1 هستند که از e-ARC و ALLM برای تمام نیازهای کنسول بازی پشتیبانی می کنند، بنابراین هیچ تاخیری در هنگام بازی وجود ندارد. همچنین دو پورت USB و یک پورت AV و گزینه های اتصال دو بانده Wi-Fi و بلوتوث ۵٫۰ نیز در این تلویزیون کار گذاشته شده است. تلویزیون‌ها همچنین دارای Chrome Cast داخلی و قابلیت صدای «OK Google» هستند.

همه دستگاه‌های Xiaomi Smart TV X دارای رزولوشن ۴K Ultra-HD (3,840×۲,۱۶۰ پیکسل) هستند و روی Patch Wall 4، یک سیستم عامل مبتنی بر Android TV 10 اجرا می‌شوند. این نمایشگر دارای Dolby Vision، MEMC Engine و سازگار با HDR10 و HLG است. این نمایشگر دارای فناوری پردازش تصویر Vivid Picture Engine (VPE) اختصاصی شیائومی است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کند و در عین حال ۹۴ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. تلویزیون های هوشمند سری X از شیائومی با استفاده از نمایشگر ۴K سری تلویزیون های هوشمند Xiaomi به یک پردازنده چهار هسته ای A55 و یک پردازنده گرافیکی Mali G52 MC1 مجهز شده است. این تلویزیون ها دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم هستند. ۲ بلندگو وجود دارد که هر کدام قادر به تولید ۳۰ وات هستند.

مطالب جذاب دیگر:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *