تلویزیون های ۲۰۲۳ ال جی؛ روشن تر، هوشمندتر، دقت رنگ بیشتر

در حالی که چند روزی باقی مانده تا نمایشگاه CES 2023 به روی عموم باز شود، شرکت ها در حال حاضر شروع به معرفی برخی از جدیدترین محصولاتی کرده اند که در این رویداد معرفی خواهند شد. اوایل امروز، سامسونگ از خط تولید مانیتورهای نسل بعدی خود رونمایی کرد که اواخر این هفته به نمایش خواهد گذاشت. اکنون ال‌جی جزئیاتی در مورد خط تولید تلویزیون‌های OLED 2023 خود به اشتراک گذاشته است. امروز ال‌جی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که جدیدترین تلویزیون‌های سری evo خود را در CES 2023 به نمایش می‌گذارد. تلویزیون‌های جدید سری Z3، G3 و C3 OLED evo جدیدترین نوآوری‌های تلویزیون ال‌جی هستند از جمله ویژگی های جدید می توان به نمایشگرهای روشن‌تر، دقت رنگ بیشتر و پیشرفته‌تر و قابلیت‌های هوش مصنوعی به لطف پردازنده جدید α۹ AI Gen6 اشاره کرد. پردازنده جدید سری آلفا، فناوری یادگیری عمیق با کمک هوش مصنوعی مانند AI Picture Pro و AI Sound Pro را باز می کند تا ارتقاء مقیاس بهتر، نگاشت پویاتر و صدای فراگیر مجازی ۹٫۱٫۲ کاناله را ارائه دهد.

تلویزیون ۲۰۲۳ ال‌جی OLED evo G30 از فناوری جدید Brightness Booster Max ال‌جی بهره می‌برد که کنترل نور و معماری جدید و الگوریتم‌های تقویت نور را برای افزایش روشنایی تا ۷۰ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی کار می برد. طراحی این تلویزیون به گونه ای است که هنگام نصب بر روی دیوار هیچ شکاف قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد.

ال‌جی به‌عنوان بخشی از ابتکار پایدار خود، برخی از بهبودهای سازگار با محیط‌ زیست را در مجموعه تلویزیون‌های OLED 2023 خود انجام داده است و نوید چرخه زندگی بهتر در کنار محیط‌ زیست سالم تر، از تولید تا دفع را می‌دهد. علاوه بر این، تلویزیون‌ها از پلاستیک بازیافتی برای اجزای مختلف استفاده می‌کنند و دارای بسته‌بندی سازگار با محیط زیست هستند که با استفاده از مواد قابل بازیافت و چاپ تک رنگ ساخته شده‌اند.

ال‌جی همچنین با مجموعه تلویزیون‌های OLED 2023 خود با آخرین نسخه سیستم‌عامل تلویزیون داخلی خود، webOS، تجربه کاربری به‌روزرسانی‌شده‌ای را معرفی خواهد کرد. این به‌روزرسانی دارای یک صفحه اصلی جدید با گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف، «کارت‌های سریع» جدید برای دسترسی آسان به محتوای مورد علاقه و توصیه‌هایی بر اساس سابقه مشاهده است. ال‌جی می‌گوید که این به‌روزرسانی یک “لیست هوشمند” جدید را نیز به ارمغان می‌آورد که فهرستی از انتخاب‌های محتوا را بر اساس موارد استفاده قبلی و جستجوی کاربران در اختیار کاربر قرار می‌دهد و محتوای پرطرفدار انتخابی را برای مرور فراهم می‌کند.

مجموعه تلویزیون‌های OLED 2023 ال‌جی همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های سازگار با HDMI 2.1 را ارائه می‌کند، از جمله Quick Media Switching VRR (QMS-VRR) برای حذف سیاهی لحظه‌ای صفحه هنگام جابه‌جایی بین محتوا از منابع مختلف، نرخ تجدید متغیر، سازگاری با G-Sync و FreeSync و … . در حال حاضر، ال‌جی تمام جزئیات را در مورد خط تولید به اشتراک گذاشته است، اما انتظار می‌رود که با بازدید از غرفه این شرکت در CES 2023 در اواخر این هفته، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مطالب جذاب دیگر:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *