نشانی

خرید کولر گازی اسکندیلوکس از بانه: بانه خیابان شهدا مجتمع تجاری تاج طبقه ۲ فروشگاه بانه ۹۰
۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۸ – ۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۷
فروشگاه :
۰۸۷۳۴۲۴۳۸۱۳

کولر گازی اسکندیلوکس

کولر گازی اسکندیلوکس از برند‌های نوپای بازار است که در کشور چین ساخته شده است؛ محصولات این برند اخیرا روانه بازار شده‌اند، اما در این فرصت کم مشتریان زیادی داشته‌اند و عملکرد رضایت بخشی هم از خود نشان داده اند! کولر گازی اسکندیلوکس یکی از تولیدات این برند از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار می باشد. لذا در روز‌های گرم سال هیچ نگرانی بابت گرمی و رطوبت هوا ندارید.

موتور کولر گازی اسکندیلوکس از نوع روتاری می‌باشد که به سبک و کم مصرف شهرت دارد و می‌توان آن‌ها را در کلاس آب و هوایی T۱ به کار گرفت که مناسب برای مناطق معتدل می‌باشد و جواب دهی بهتری خواهند داشت. عملکرد این کولر گازی کاملاً کم مصرف بوده و از رده مصرف انرژی بسیار مناسبی برخوردار است.

کولر گای اسکندیلوکس

مشخصات کولر گازی اسکندیلوکس

قطعاً بیشتر افرادی که قصد خرید کولر گازی دارند، در کنار کیفیت طراحی ظاهری به قابلیت‌ها و امکانات کولر هم توجه می‌کنند. قابلیت سرمایشی و گرمایشی تنها برای یک کولر کافی نیست؛ اینکه کولر بتواند از برنامه‌ها و حالت‌های مختلف و مدرن پشتیبانی کند بسیار مهم است.

حالت خواب، تایمر ۲۴ ساعته، اینورتر و… قابلیت‌هایی هستند که در تمام ظرفیت‌ها و مدل‌های کولر گنجانده می‌شوند. برخی از مدل‌های این برند با قابلیت‌های اختصاصی و منحصر به فرد تولید می‌شوند تا نیاز و سلیقه طیف گسترده‌ای از مشتریان پوشش داده شود.

این کولر مجهز به حالت پرتاب باد هم زمان در چند جهت است که اجازه می‌دهد کل فضای شما به صورت یکنواخت خنک شود و وجود قابلیت Sleep کاری کرده تا بتوانید با گذاشتن آن روی این شرایط به صورت خودکار از دمای مناسبی بهره‌مند شوید. فیلتر بهداشتی یکی از مزایای جذاب و کاربردی می‌باشد و گرد و غبار و باکتری کل فضا را جذب می کند و هوای تمیز وارد محیط می شود.

خرید کولر گازی اسکندیلوکس

خرید کولر گازی اسکندیلوکس برای متقاضیانی که به دنبال کولر با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب هستند پیشنهاد می گردد. پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری‌های مختلف باعث پیشرفت عظیمی در طراحی و تولید سیستم‌های تهویه مطبوع شده است. از این رو برند نامی اسکندیلوکس با انتخاب فناوری‌های پیشرفته در تلاش است تا تجربه‌ای خوشایند را برای متقاضیان رقم بزند.

خرید کولرگازی اسکندیلوکس باید با در نظر گرفتن معیار‌های مختلفی از قبیل کیفیت و اصل بودن کالا، قیمت مناسب، فناوری‌های پیشرفته و… انجام شود. گستردگی در مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف در کولر‌های گازی scandilux احتمالاً باعث سردرگمی در خرید شود. برای کسب اطلاعات و مشاوره، می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی تماس گرفته تا شما را جهت خریدی امن و مقرون به صرفه راهنمایی نمایند.

قیمت کولر گازی اسکندیلوکس

قیمت کولر گازی اسکن دیلوکس مناسب بوده و برای هر کسی که قصد خرید داشته باشد به صرفه و اقتصادی می‌باشد و می‌تواند به راحتی روی آن حساب کند. این مدل ظرفیت‌های مختلفی دارد و برای محیطهای متفاوتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و بسته به موقعیت خود دست به انتخاب بزنید. وجود گاز کم مصرف و موتور روتاری از ویژگی‌های بارز این مدل بوده که باعث می‌شود با خیال راحت ساعت‌ها کولر خود را روشن کنید.