نشانی

خرید کولر گازی یونیوا از بانه: بانه خیابان شهدا مجتمع تجاری تاج طبقه ۲ فروشگاه بانه ۹۰
۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۸ – ۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۷
فروشگاه :
۰۸۷۳۴۲۴۳۸۱۳

کولر گازی یونیوا

کولر گازی یونیوا در دسته محصولات کم‌مصرف و جدید است که مواد به کار رفته شده برای پنل داخلی آنها، از جنس پلاستیک مرغوب فشرده و برای کندانسور یا کمپرسور از جنس فلز است. قدرت پرتاب باد در تمام مدل‌های این کولر بالاست و طراحی ظاهری کولر مدرن و زیبا است و به راحتی با محیطهای مختلف هماهنگ می‌شود.

در زمان خرید کولر گازی یونیوا باید به یک سری از فاکتورهای مهم توجه کنید؛ هر منطقه آب و هوایی، نیازمند یک کولرگازی خاص است تا بتواند شرایط آب و هوایی منطقه را تحمل کند و راندمان خوبی داشته باشد.

از آنجایی که در کولرهای یونیوا از موتورهای مختلفی استفاده شده است از این رو می‌تواند برای هر منطقه‌ای اعم از منطقه گرمسیری یا مناطق سرد و معتدل یک کولر مناسب خریداری کرد.

کولرهای برند یونیوا دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی و گاز مبرد R410a هستند؛ لذا شما هوایی سالم و تصفیه شده را تنفس می‌کنید!

کولر گازی یونیوا

قیمت خرید کولر گازی یونیوا

در فروشگاه بانه ۹۰ امکان خرید کولر گازی یونیوا دیواری و ایستاده و داکت اسپلیت یونیوا UNEVA به صورت حضوری و سفارش اینترنتی آنلاین با تسویه درب محل همراه با گارانتی رسمی و شرکتی مهیا می باشد.

تولیدات شرکت یونیوا بعد از گذشت یک مدت در چین تحت لیسانس بریتانیا آغاز به تولید نموده که مطابق اخبار رسمی خود شرکت در حوزه تهویه مطبوع با شرکت گری هم همکاری کرده است.

کولر گازی معمولی و اینورتر یونیوا

کولر گازی یونیوا تنها پنج سال می‌باشد که به بازار دنیا وارد شده است و قطعا برای بسیاری از افراد مارک ناشناخته‌ای در کولرها است اما باید این مطلب را گفت در همین پنج سال به خاطر کیفیت خیلی خوب این مارک مشتریان مخصوص خود را هم پیدا نموده است. موتور کمپرسور خیلی قوی و همین طور صدای کم از مزیت های این مارک است.

از نظر ظاهری مارک یونیوا طراحی مناسب و زیبایی دارد و همین طور فیلترهای HD و پاک کنندگی اتومات از آپشن های دیگر این مارک است.

در رابطه با کولرهای گازی اینورتر بطور دقیق کم مصرف بودن این نوع از کولرها از شاخصه های مهم است. کم صدا بودن این دستگاه‌ها نسبت به نوع معمولی  آن هم از شاخصه های دیگر اینورتر یونیوا است.