نشانی

خرید کولر گازی جنرال مکس از بانه: بانه خیابان شهدا مجتمع تجاری تاج طبقه ۲ فروشگاه بانه ۹۰
۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۸ – ۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۷
فروشگاه :
۰۸۷۳۴۲۴۳۸۱۳

کولر گازی جنرال هاوس

کولر گازی جنرال هاوس قابلیت خنک کننده و گرمایشی دارد که می توانید در اکثر ماههای سال از این محصول برای بهبود دمای هوا استفاده کنید. کمپرسور روتاری کولر گازی جنرال هاوس با گاز R410 بهترین کارایی را دارد و قدرت زیادی برای تامین هوای مناطق گرمسیری خواهد داشت.

سیستم کاهش رطوبت و تولید سرمایش سریع نیز برای کولر گازی جنرال هاوس تعبیه شده است که بهترین بازده را برای منطقه شرجی دارد. همچنین می توانید با استفاده از کنترل از راه دور همراه محصول، حالت خواب را فعال کنید. برای کولر گازی جنرال هاوس فیلتر آنتی باکتریال، فیلتر چند مرحله ای و فیلتر تصفیه هوا تعبیه شده است که با نصب این فیلترها در کولر گازی می توانید هوای کاملا سالم تنفس کنید.

کولر گازی جنرال هاوس

ویژگی های کولر گازی جنرال هاوس

در مناطق شرجی و رطوبتی بعضی از بیماری ها در افرادی که در این محیط ها زندگی می کنند پیش می آید مشکلات استخوانی و مفصلی است. زیرا رطوبت زیاد باعث پوسیدگی و دور شدن مهره های بدن از یکدیگر و در نتیجه بیماری های استخوانی می شود.

دانشمندان همواره سعی در کاهش رطوبت هوا در این مناطق داشته اند و در کولرهایی مانند کولر گازی جنرال هاوس سیستمی به نام سیستم رطوبت گیر ایجاد شده است و هوای خروجی از کولر گازی جنرال هاوس، از این فیلتر عبور می کند.

این روش اجازه می دهد تا فرآیند تولید هوای جدید کاملاً بدون رطوبت باشد و هوای بدون رطوبت را در محیط داشته باشیم. این نوع سیستم بدن انسان را برای مدت طولانی سالم نگه می دارد و به افراد مستقر در مناطق شرجی کمک زیادی می کند.

دیزاین ستودنی کولر گازی جنرال هاوس

کولر گازی جنرال هاوس یک سیستم شیک برای نصب روی دیوار می باشد. دارای پنل داخلی با ظاهری خاص که نه تنها ظاهری جذاب دارد بلکه به تمیزی آسان دستگاه نیز کمک می کند. پنل صاف و مسطح با ورودی هوا در بالای کولر که نه تنها زیبایی و دکوراسیون منزل را بهبود می بخشد، بلکه عملکرد آسان را برای کولر گازی به ارمغان می آورد. ظاهر فوق العاده زیبای کولر گازی جنرال به فضای شما دکوراسیونی با دیزان بسیار زیبا می بخشد.