تلویزیون هوشمند سامسونگ | تلویزیون ۲۰۲۴ سامسونگ

سامسونگ طیف وسیعی از محصولات مختلف را امسال روانه بازار کرد، اما دو موردی که بیشتر از همه برای ما برجسته بودند، واقعا فراموش نشدنی هستند. تلویزیون هوشمند سامسونگ Neo QLED 8K، یک فناوری شیک که اگر به دنبال ارتقای اتاق نشیمن خود با کمک یکی از بهترین مارک های تلویزیون هستید پیشنهاد می کنیم تلویزیونهای Neo QLED 8K سامسونگ را فراموش نکنید.

تلویزیون ۸K 2024 سامسونگ

جدا از اینکه این تلویزیون شیک، براق و ساده به نظر می رسد، ما کاملاً تحت تأثیر فناوری پشت آن هستم. Neo QLED 8K 2024 (QN900D, QN800D) چهار برابر پیکسل های بیشتری نسبت به ۴K به ارمغان می آورد و دارای پردازنده ای مجهز به هوش مصنوعی است که همه چیز را به وضوح ۸K ارتقا می دهد.

تلویزیون Neo QLED 8K دارای سه قطعه اصلی هوش مصنوعی است که در طول تجربه تلویزیونی اجرا می شود. اول از همه، فناوری تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد. این بهترین جزئیات را در تلویزیون شما نشان می دهد، از حالات چهره گرفته تا ظریف ترین لحظات در تلویزیون، مانند پرواز توپ در زمین. این عنصر به شما یک تجربه تصویری سریع، صاف و واضح می دهد، بنابراین می توانید تصاویر مورد علاقه خود را با هر کیفیتی که می خواهید تماشا کنید.

در مرحله بعد، ما فناوری صدای هوش مصنوعی سامسونگ را داریم. این ویژگی دیالوگ را از نویز پس زمینه استخراج می کند و اطمینان می دهد که هر کلمه به وضوح شنیده می شود. همچنین دارای Adaption Sound Pro است، بنابراین اگر در حال جاروبرقی هستید، نگران نباشید، زیرا تلویزیون صدا را با توجه به محیط شما تنظیم می کند.

گزینه دیگر، بهینه سازی هوش مصنوعی است. این شامل چند چیز است، از جمله حالت بازی خودکار هوش مصنوعی، که تجربه بازی همه جانبه‌تری را ایجاد می‌کند؛ حالت سفارشی‌سازی هوش مصنوعی، که به شما امکان می‌دهد تصویر هر حس را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید؛ و حالت انرژی هوش مصنوعی، راهی هوشمند برای صرفه جویی در مصرف برق بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر.

 

نمایشگر MUSIC FRAME سامسونگ

اگر از طرفداران تلویزیون کلاسیک The Frame سامسونگ با طراحی مدرن هستید، این تلویزیون ایده جدیدی را در مورد صدای خانه شما ارائه کرده است. منظور این است که نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه فوق العاده به نظر می رسد. قاب موسیقی (HW-LS60D) یک بلندگو است که شبیه یک قاب عکس است و صدای فراگیر را با موسیقی و Dolby Atmos ارائه می دهد. همچنین می توانید تصاویر یا آثار هنری شخصی خود را نمایش دهید و از برخی از آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید.

این قاب خیره کننده در یک خانه مدرن و مینیمالیستی عالی به نظر می رسد و بهتر از آن، فضای زیادی را اشغال نمی کند! قاب موسیقی «صدای ممتاز را با طراحی هنری الهام گرفته از موفقیت تلویزیون پیوند می‌دهد. تطبیق پذیری آن به شما امکان می دهد تصویر خود را در یک قاب عکس چشم نواز نمایش دهید، در حالی که تلفن یا تلویزیون خود را برای یک تجربه صوتی پیشرفته به آن وصل می کنید.

تلویزیونهای ۲۰۲۴ سامسونگ | ساندبارهای ۲۰۲۴ سامسونگ

اما سامسونگ به همین جا بسنده نکرد. خط تولید ۲۰۲۴ همچنین شامل NEO QLED 4K، OLED 4K، ساندبار سری Q و ساندبار سری S است. در اینجا توضیح مختصری از سامسونگ در مورد محصولات آورده شده است:

طیف NEO QLED 4K – QN95D، QN93D، QN90D، QN88D، QN85D «نوآوریهای پیشرفته خود را در تلویزیونهای ۴K نیز پیاده کرده است».

OLED 4K – سری S95D، S90D، S85D اولین OLED بدون تابش نور در جهان را معرفی می کند که «بازتاب غیر ضروری را از بین می برد».

ساندبار مدل Q990D دارای راه کانالهای صوتی ۱۱٫۱٫۴ کانال با Dolby Atmos بی سیم

ساندبارهای S800D و S700D به ارائه کیفیت صدای استثنایی در طراحی باورنکردنی شیک و صرفه جویی در فضا می پردازند.

منبع: livingetc

تلویزیونهای سامسونگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *