قابلیت بخارشور SteamWash و شستشوی حبابی EcoBubble در ماشین های لباسشویی

در ماشین های لباسشویی موجود در بازار مخصوصا برند های ال جی و سامسونگ از تکنولوژی و ویژگی های منحصر به فردی استفاده می شود که موجب ایجاد رقابت با برند های دیگر می شود.در واقع ال جی برای شستشوی بهتری لباس ها از فناوری بخارشور استفاده می کند و سامسونگ برای حداکثر کارایی شستشو از شستشوی حبابی EcoBubble بهره گرفته است در این نوشته این دو ویژگی را معرفی و در نهایت آنها را با هم مقایسه می کنیم.

سامسونگ و ال جی

این برند  ها در میان کاربران بسیار جا افتاده هستند و کاربران و خریداران زیادی از محصولات این برند ها خرید می کنند. سامسونگ از یک طرف به جهت رقابت با ال جی و برند های دیگر و از طرف دیگر به دلیل پاسخگو بودن به مشتری همیشه محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده است و برای ال جی هم شرایط بدین صورت است. در زمینه ماشین لباسشویی، تنوع مدل های این برند ها زیاد است و هر سال ماشین های لباسشویی فوق العاده ای را روانه بازار می کنند. ال جی از بخارشور به عنوان فرایند ایده ال رقابتی و سامسونگ از EcoBubble استفاده می کند.

بخارشور چیست؟

بخار شور در ماشین لباسشویی به معنی شستشو با بخار است که در برنامه و یا آپشن های آن با SteamWash نام گرفته است. این ویژگی بسیار کاربردی است و می تواند کارایی حداکثری را داشته باشد. در این سیستم شستشو دما بالا می رود و اب به همراه شوینده به بخار تبدیل می شود. اما چرا کارایی شستشو و تمیز کنندگی افزایش می یابد.؟ در ان اب با شوینده از قبل مخلوط شده است و با افزایش دما تا ۷۰ درجه سانتیگراد به بخار و حباب هایی ریز تبدیل می شود. حباب های ریز آنتروپی و جنبجوش بالایی را دارند و به راحتی در الیاف لباس نفوذ می کنند و در سریعترین زمان لکه ها را از روی لباس ها بر می دارند.

 کارایی هایی بخارشور SteamWash

 بخار شور ویژگی و کارایی فوق العاده ای را پدید می آورد. بخارشور می تواند در سریعترین زمان لکه هایی را که قدرت چسبندگی بالایی را دارند از روی لباس ها بردارد. بخار شور همچنین مواد آلرژیزا را از روی لباس ها بر می دارد بنابراین بچه ها و یا افراد مسن که پوستی حساس دارند می توانند از این ویژگی نهایت استفاده را داشته باشند. با ویژگی بخارشور تا ۹۹٫۹۹ درصد الرژن ها از روی لباس ها برداشته می شود.

ویژگی های ماشین های لباسشویی سامسونگ

در ماشین های لباسشویی سامسونگ چه ویژگی هایی وجود دارد؟ در واقع هر برند با برند های دیگر مشترکاتی دارد و تفاوت هایی هم دیده می شود، آنچه به عنوان تفاوت است به عنوان ویژگی های منحصر به فرد هر برند تلقی می شود. در ماشین های لباسشویی سامسونگ ویژگی و قابلیت شستشوی حبابی EcoBubble وجود دارد که ماشین های لباسشویی دیگر به چشم نمی خورد. در ماشین های لباسشویی سامسونگ از موتور اینورتر دیجیتال استفاده می شود که نظیر آن در برند های دیگر وجود ندارد. طراحی شیک و کاربردی و ویژگی ادواش با درب جدا هم فقط در ماشین های لباسشویی سامسونگ وجود دارد. سامسونگ با این ویژگی ها لباسشویی های خود را منحصر به فرد در اختیار کاربران قرار می دهد.

شستشوی حبابی EcoBubble به چه صورت است؟

همانطور که از نام آن پیدا است. شستشوی حبابی به معنی شستشوی لباس ها در حباب است. فرایند شستشوی حبابی به این صورت است که در همان ابتدای تنظیم برنامه  و قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی این فرایند انجا می شود. در این فرایند دما بالا نمی رود در نتیجه هیتر کار نمی کند. آب و شوینده در ابتدای شستشو با هم مخلوط شده و دراممی چرخد، در نتیجه چرخش درام ، حباب هایی در دمای کم شکل می گیرند که این حباب ها آنتروپی و جنبجوش زیادی را دارند و به راحتی در الیاف لباس ها نفوذ می کنند و با قدرت زیاد لکه بری فوق العاده ای را انجام می دهند. در ویدیوی زیر عملکرد شستشوی حبابی را آروده ایم:

جمع بندی

دو فناوری را در ماشین های لباسشویی ال جی و سامسونگ بررسی کردیم. ال جی برای بخارشور باید دما را تا ۷۰ درجه سانتیگراد بالا ببرد که خود نیاز مند صرف انرژی بیشتر است از آن طرف سامسونگ فرایند شستشوی EcoBubble را در دمای پایین انجام می دهد که نیاز به صرف انرژی نیست. کارایی شستشوی هر دو فوق العاده است که در فرایند بخارشور آلرژن ها از روی لباس ها هم حذف می شوند اما در فرایند شستشوی حبابی الرژن ها بر روی لباس ها باقی می مانند. هر دو فناوری می توانند به نوبه خود مفید باشند و کاربر باید در میان آنها انتخاب کند. در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید ویژگی های موجود در آن ها را دانست که یا در وب سایت شرکت سازنده و یا خرید از فروشگاه معتبر محقق می شود.

 

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *