درخشش بکو

درخشش برترین برند لوازم خانگی ترکیه(بکو) در Homex 2017

نمایشگاه HOMEX 2017  از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه با حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی (ره) با حضور پر رنگ لوازم خانگی بکو برگزار شد.

این نمایشگاه تنها میزبان نمایندگان رسمی تولیدکنندگان لوازم خانگی با گارانتی‌های معتبر بود و در این راستا نماینده رسمی لوازم خانگی بکو “شرکت بهستان تجارت ارس”، در این نمایشگاه حضور داشت که خرید با ضمانت نامه معتبر، خدمات پس از فروش و اهمیت خرید به صورت مستقیم از نمایندگی مجاز لوازم خانگی بکو “شرکت بهستان تجارت ارس” را به مشتریان تاکید کرد.

درباره beko

بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وستل بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچلیک ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون،ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه می‌شود.

برند لوازم خانگیbeko، در بیش از ۱۴۰ کشور فروخته می‌شود، و یکی از برندهای گروه Arçelik A.Ş. ترکیه بوده که متعلق به “هولدینگ کوچ Koç ” است. شرکت  Arçelik A.Ş. دارای بیش از ۶۰۰ سال تجربه در صنعت لوازم خانگی بوده و ۱۸ کارخانه تولیدی در ۷ کشور (ترکیه، چین، رومانی، روسیه، آفریقای جنوبی، تایلند، پاکستان) دارد. beko بزرگترین برند لوازم خانگی مبله است و همچنین از سال ۲۰۰۸ سریع‌ترین برند رو به رشد در اروپا است.bekoهمچنین حامی رسمی باشگاه بارسلونا اسپانیا است. این یک مشارکت جهانی بوده و لوگو  beko روی آستین لباس تیم درج شده است.

 بکو هم‌پیمان همیشگی

کلید موفقیت جهانی bekoمشارکت است. bekoاز فناوری و محصولات هوشمند، انعطاف‌پذیر، کارآمد و کاربردی همراه با راه‌حل‌های هوشمندانه برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان استفاده می‌کند.

لوازم خانگی بکو

 

 آخرین فناوری‌های “beko

در نمایشگاه HOMEX 2017 ،‌bekoآخرین فناوری‌ها و محصولات جدید خود را در یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم پخت و پز و لوازم خرده ریز به نمایش گذاشت.

dishwashertipsbanner

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *