نشانی

خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ از بانه با گارانتی: بانه خیابان شهدا مجتمع تجاری تاج طبقه ۲ فروشگاه بانه ۹۰
۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۸ – ۰۹۱۸۵۲۱۳۹۰۷
فروشگاه :
۰۸۷۳۴۲۴۳۸۱۳

کولر گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰

کولر گازی ۳۰۰۰۰ با عملکردهای سرد و یا سرد و گرم طراحی و تولید می شود که قیمت آن ها به نسبت برندی که دارند متغییر می باشد. اسپلیت ۳۰۰۰۰ برای محیط هایی چون سالن های پذیرایی، کلاس آموزشی و… با متراژ ۵۵ متر مربع مناسب می باشد. کمپرسورهایی که برای این اسپلیت ها مورد استفاده قرار می گیرد می تواند روتاری، پیستونی، تروپیکال و یا اسکرال باشد که بستگی به شرایط آب و هوایی نیز دارد. گاز مبرد مورد استفاده این دستگاه گاز R22 یا R410 (دوستدار محیط زیست) می باشد.

مشخصات کولر گازی ۳۰۰۰۰

تنوع زیادی از کولر گازی ۳۰۰۰۰ به چشم می خورد و دلیل آن نیز لزوم استفاده از این محصولات در محیطهای بزرگ است. به عبارتی دیگر، ساختمانهای امروزی را با متراژ بالا می سازند و برای گرم و یا سرد کردن بخشهای آن، به کولر گازی با ظرفیت بیشتر نیاز است. کولر گازی ۳۰۰۰۰ یکی از دستگاههایی است که با امکانات متنوع و کارایی متفاوت برای استفاده در این ساختمانها بسیار مناسب هستند.

استفاده از کیت اینورتر در کولر گازی ۳۰۰۰۰ مصرف این دستگاه را تا حد بسیار چشمگیری پایین می آورد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ دارید، از میان نمونه های اینورتردار یکی را انتخاب کنید تا علاوه بر استفاده در محیط بزرگ، در مصرف انرژی هم صرفه جویی به عمل آمده باشد.

همچنین در بسیاری از کولرهای گازی ۳۰۰۰۰ از قابلیت سرمایش و گرمایش با هم بهره برده شده که باعث می شود در طول چهار فصل سال بتوان از آنها استفاده نمود و نیازی به وسیله سرمایشی و یا گرمایشی دیگری نباشد. با خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ سرد و گرم برای یک عمر احساس آرامش را به اعضای خانواده هدیه نموده اید.

کولر گازی 30000

قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰

برندهای متنوعی کولر گازی ۳۰۰۰۰ را تولید می کنند و با هم به رقابت می پردازند و هر سال مدل های زیادی را روانه بازار میکنند بنابراین کولر گازی ۳۰ هزار به دلیل تنوعی که در مدل ها و حتی انواع اصلی ( از قبیل دیواری یا ایستاده بودن یا پنجره ای بودن کولر گازی ) گستردگی قیمت زیادی دارند.

بنابراین برای اطلاع از قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ باید ابتدا نیاز خود را مشخص کنید تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب نمایید. برند تولید کننده محصول در قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ نقش به سزایی دارد، در این حالت حدود قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ تقریبا مشخص می شود.

خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰

همانگونه که قبلا بیان شد عوامل زیادی روی قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ تاثیر می گذارند که از جمله آنها می توان به برند، قابلیت سرد و گرم داشتن، اینورتر و حتی نوع کمپرسور اشاره کرد. در نتیجه رنج قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ با در نظر گرفتن شرایط متفاوت خواهد بود و خرید هر کدام از آنها مستلزم هزینه خاص خود است. اما آنچه مسلم است خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ از برندهای معتبری از جمله گری، کریر و جنرال است که می توان یک عمر از آنها به طور مداوم استفاده کرد.

همچنین باید به اطلاع برسانیم که با خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ از بانه می توانید از اختلاف قیمت این محصول با سایر نقاط کشور بهرمند شوید. قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ در بانه به دلیل وجود بازارچه مرزی در پایین ترین سطح خود قرار گرفته و پیشنهاد ما این است که حتما این محصول را از بانه خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ در بانه می توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی فروشگاه بانه نود تماس حاصل نموده تا شما را جهت خریدی امن و مقرون به صرفه راهنمایی نمایند.

قصد خرید تلویزیون دارید؟

اینجا کلیک کنید