ویژگی های هوشمند در ماشین های لباسشویی

در ماشین های لباسشویی از ویژگی هایی استفاده می شود که می تواند به نوعی کارایی ماشین لباسشویی را منحصر به فرد تر کند. امروزه هر وسیله الکترونیکی دارای ویژگی های هوشمند می باشد. ماشین های لباسشویی هم همانند گوشی های تلفن همراه و یا همانند تلویزیون ویژگی های هوشمند را دارند که در این نوشته به ویژگی های هوشمند در ماشین های لباسشویی می پردازیم.

هوشمند بودن ماشین لباسشویی به چه معنی است؟

هوشمند بودن برای ماشین لباسشویی نسبت به هوشمند بودن برای تلویزیون و یا گوشی تلفن همراه بسیار متفاوت است. قابلیت هایی که یک تلویزیون به لحاظ هوشمند می تواند داشته باشد به نسبت یک ماشین لباسشویی متفاوت است. در تلویزیون ها از امکاناتی متفاوت تر از ماشین لباسشویی استفاده می شود. در ماشین لباسشویی ویژگی های هوشمند می تواند شامل موجود بودن وای فای، قابلیت اتصال تلفن همراه به ماشین لباسشویی و کنترل برنامه های آن، آگاهی از فرایند شستشو با استفاده از تلویزیون یا گوشی تلفن همراه، عیب یابی اتوماتیک از طریق وب و…. باشد.

 ماشین های لباسشویی کدام برند هوشمند تر هستند؟

برند های ماشین لباسشویی مختلفی در بازار موجود هستند. این برند ها هر کدام از ویژگی هایی در محصولات خود استفاده کرده اند. در این میان ماشین های لباسشویی ال جی، ماشین های لباسشویی سامسونگ و یا ماشین های لباسشویی بوش و برند های متنوع دیگری وجود دارد. از لحاظ هوشمند بودن ماشین های لباسشویی ال جی هوشمند تر هستند یعنی قابلیت های هوشمند متفاوتی در آنها قرار گرفته است. ال جی از ویژگی های منحصر به فرد تر استفاده کرده است.

امکانات هوشمند در ماشین های لباسشویی ال جی

در ماشین های لباسشویی ال جی می توان از ویژگی هایی چون کنترل با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا تلویزیون بهره برد و یا اینه می توان با استفاده از وای فای و و اینترنت مشکل و یا عیب به وجود آمده برای ماشین لباسشویی را برطرف کرد. در ماشین های لباسشویی ال جی از قابلیت هایی چون Voice Assistant و Google Assistant و یا Alexa بهره گرفته شده است. یعنی می توان با استفاده از صدای کاربر ماشین لباسشویی را روشن کرد و برنامه هایی را برای ان در نظر گرفت. در ویدیوی زیر نحوه اتصال گوشی به ماشین لباسشویی را آورده ایم:

جمع بندی

امروزه ویژگی های هوشمند در ماشن های لباسشویی قرار گرفته اند. این ویژگی ها شامل کنترل ماشین لباسشویی با استفاده از تلفن همراه و یا تلویزیون، تلبت و… و یا عیب یابی هوشمند مشکل احتمالی پیش آمده برای ماشین لباسشویی است. ال جی در میان برند های دیگر بسیار کارآمد تر عمل کرده است  ویژگی های هوشمند بیشتری را در ماشین های لباسشویی خود قرار داده است.  ماشین های لباسشویی ال جی بسیار منحصر به فرد از لحاظ ویژگی های هوشمند هستند و در بعضی از آنها می توان با صدای کاربر ماشین لباسشویی را روشند کرده و یا برنامه های آن را تنظیم کرد.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *