ویژگی های موجود در اتو بخار فیلیپس

اتوکشی لباس‌ها یکی از فرآیند‌های حائز اهمیت برای داشتن ظاهری تمیز و آراسته است. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست یا ماشین لباس‌شویی، حتی آن‌ها که دارای برنامه پیشرفته هستند، درنهایت چروک شده و نیازمند اتوکشی می‌شوند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امروزه اتوها با تنوع بسیار بالا و با امکانات گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. در این میان اتوبخارها پرطرفدارترین نوع اتو هستند که به علت کاربری آسان و کارکرد بهینه‌ی خود جای خود را در اکثر خانه‌ها پیدا کرده‌اند. اتوهای بخار خانگی به‌سرعت آماده کار شده و با عملکرد بخاردهی قدرتمند لحظه‌ای یا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتی اتو می‌کنند. اتوبخار «فیلیپس» یکی از محصولات زیبا و باکیفیت شرکت فیلیپس است که با امکانات کارآمد خود اتوکشی لباس‌‌ها را به امری آسان و بی‌دردسر تبدیل می‌کند.

مشخصات اصلی اتو بخار فیلیپس

توان : توان یک معیار برجسته هنگام خرید بهترین مدل اتو می‌باشد.درواقع توان، قدرت المنت اتوبخار را نشان می‌دهد این عمل می‌تواند به سریع‌تر گرم شدن آب، بخاردهی بهتر و در نتیجه به اتوکشی آسان‌ تر البسه کمک بسیار زیادی بکند. غالبا توان مصرفی اتو بخار فیلیپس در محدوده ۲۳۰۰تا ۳۰۰۰ وات است.

ظرفیت مخزن آب: از دیگر ملاک‌های اصلی برای خرید اتو بخار خوب میتوان به ظرفیت مخزن آب آن اشاره نمود. قطعا برای اتوکشی البسه نیازمند گرما و بخار می‌باشید، این امر با گرم شدن آب داخل مخزن به انجام می رسد. برای اتوکشی به مدت نسبتا طولانی پیشنهاد می‌شود که اتوبخاری را انتخاب نمایید که دارای ظرفیت مخزن آب بالایی است. زیرا آب موجود در مخزن گرم شده و به صورت بخار از روزنه زیر کفی خارج می‌شود. ظرفیت مخزن این نوع اتو در محدوده ۳۰۰تا ۳۵۰ میلی لیتر است.

کفی: هنگام بررسی کفی اتو بخار فیلیپس باید به چند نکته توجه داشته باشید:

۱- جنس کفی: جنس کفی میتواند از نوع استیل، سرامیک و تیتانیوم باشد. کفی استیل که بیشتر برای اتوبخار‌های خشک به کار گرفته می‌شدند، کفی های سرامیک و تیتانیوم بهترین کفی‌های موجود در بازار می‌باشند که هم از لحاظ سر خوردن روی البسه و هم از لحاظ سهولت در پاکیزگی محبوبیت زیادی نزد خریداران اتوبخار دارد.

۲- طراحی: طراحی کفی اتو بخار در ابتدا به عریض بودن و ابعاد آن میتوان اشاره نمود؛ تا بتوانید به راحتی البسه خود را اتوکشی کنید. دهانه‌ی کفی نیز یکی از معیارهای مهم برای خرید بهترین اتوبخار فیلیپس در بازار می‌باشد زیرا متناسب با دهانه اتو می‌توانید قسمت‌های ظریف و سخت البسه مانند بین دکمه‌ها که فاصله‌ی کمی می‌باشد را به راحتی اتوکشی کنید. نکته دیگری که باید به طراحی کفی توجه نمود تعداد روزنه‌های موجود در کفی است. ازآنجایی که کفی ارتباط مستقیم با البسه دارد، بنابراین هرچه تعداد روزنه موجود در کفی بیشتر باشد هنگام خروج بخار، بخاردهی به تناسب بهتر صورت میگیرد و در نتیجه به راحتی چین و چروک موجود در البسه را از بین می‌برد.

 سیستم ضد‌ چکه: ریخته شدن آب بر‌روی البسه موجب لک شدن لباس و ناراحتی افراد می‌شود. در همین راستا شرکت فیلیپس توانسته سیستم ضد‌چکه را برروی اتوبخار‌های خود پیاده سازی کند. این سیستم به دلیل اینکه دمای کفی اتو از حد متعادل کمتر شود بصورت کاملا اتوماتیک سوپاپ محفظه تبخیر دستگاه را بسته تا قطره‌ای آب روی البسه شما ریخته نشود و از اتوکشی لذت ببرید.

خاموشی خودکار: از مهم‌ترین تکولوژی‌ها برای خرید اتو بخار خوب میتوان به سیستم خاموشی خودکار اشاره نمود. اکثر افراد امروزه به دلیل مشاغل کاری و فکری هنگام اتوکشی، موجب صدمه زدن به البسه خود می‌شوند. این تکنولوژی به افراد کمک می‌کند تا هنگام اتوکشی اگر مشغول کار دیگری قرار گرفتند و اتو را بر روی البسه گذاشتند باوجود تکنولوژی Auto Off دیگر نگران البسه خود نباشند زیرا به صورت اتوماتیک دستگاه خاموش می‌شود.

وزن دستگاه: وزن دستگاه نیز تا حدودی برای افراد حائز اهمیت می‌باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید اگر اتوبخار دارای وزن پایینی باشد به تناسب صاف کنندگی کمتری خواهد داشت مگر اینکه دارای تکنولوژی‌های بروزی باشد تا بتوانید با بخاردهی و دیگر امکانات که در ادامه توضیح خواهیم داد عملیات اتوکشی را انجام دهید، از طرفی اگر اتو دارای وزن سنگینی باشد به تناسب برای افراد مسن که توانایی پایین‌تری دارند مناسب نمی‌باشد.

 قابلیت ضد ‌رسوب: به دلیل املاح و مواد اضافی موجود در آب، مخزن آب دستگاه دچار رسوب می‌شود و این عمل به کفی اتو نیز آسیب وارد می‌کند با دارا بودن سیستم ضدرسوب دیگر نگران رسوب بستن اتو نخواهید بود.این سیستم از تجمع رسوبات آب و کاهش بازدهی دستگاه جلوگیری می‌کند. این عمل علاوه براینکه موجب جلوگیری از شوره زدن لباس هنگام اتوکشی می‌شود، طول عمر دستگاه را نیز بالا می‌برد تا بتوانید سالیان سال باخیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کنید و از اتوکشی البسه خود لذت ببرید.

بخاردهی عمودی: از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.و به شما این امکان را می دهد تا لباس های خود را به صورت آویزان بخاردهی کنید و از پوشیدن لباس‌های بدون چروک لذت ببرید.

بخار دهی لحظه ای : این اتو بخار مجهز به سیستم بخاردهی لحظه‌ای است. زمانی‌که دکمه‌ی بخاردهی لحظه‌ای را فشار می‌دهید، بخار با فشار زیادی از منافذ کفی خارج می‌شود. به کمک این سیستم چروک‌های عمیق پارچه به‌راحتی اتو می‌شوند.

طول سیم : کابل این اتو برای افزایش دوام در برابر کشیده شدن و جریان برق با جنس خاص و مقاومت بسیار بالا طراحی شده است .هر اندازه طول سیم اتوبخار بیشتر باشد، اتوکشی آسان تر و انعطاف پذیرتر خواهد بود و شما قابلیت مانور بیشتری هنگام اتو کردن لباس ها خواهید داشت. روکش پارچه‌ای که برای سیم برق دستگاه در نظر گرفته شده دارای بافت ریز است. این روکش مقاومت سیم را افزایش داده است و تا حد زیادی از آسیب‌پذیری و فرسوده‌شدن آن در برابر خم و راست‌شدن می‌کاهد. 

اسپری آب: اتو فیلیپس همانند اکثر مدل‌های اتوبخار دارای سیستم اسپری آب داخلی است. به این منظور منفذ کوچکی در بخش جلوی اتو تعبیه شده است. با فشردن دکمه‌ی اسپری که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است آب با فشار از این منفذ خارج و روی سطح لباس پخش می‌شود. این کار برای از بین‌بردن چروک‌های عمیق‌تر و در مواجهه با پارچه‌های پر چروک کاربرد فراوانی دارد.

ازاتو بخار های فیلیپس میتوان به مدل های زیر اشاره کرد :

اتوبخار فیلیپس مدل GC2990/20 با توان ۲۳۰۰ وات

اتوبخار فیلیپس مدل GC2994/20 با توان ۲۴۰۰ وات

اتوبخار فیلیپس مدل GC2998/80 با توان ۲۴۰۰ وات

اتو بخار فیلیپس مدل GC3920/20 با توان ۲۵۰۰ وات

اتوبخار فیلیپس مدل GC4517/20 با توان ۲۴۰۰ وات

اتوبخار فیلیپس مدل GC4881/20 با توان ۲۸۰۰ وات

انواع دیگر اتوهای فیلیپس که در سایت معرفی شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *