فناوری های جدید تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ موجود در سایت بانه ۹۰ را مشاهده کنید.

ابتدا سامسونگ در سال گذشته سخن از تلویزیون های جدید خود به اسم QLED نمود و امروز از این تلویزیون های جدید که از تکنولوژی QLED بهره می برند رونمایی کرد، سامسونگ با معرفی سری جدید تلویزیون های QLED از جمله Q9، Q8، Q77 پیشرفت های خود در زمینه به کارگیری تکنولوژی در سرگرمی های خانگی را در نمایشگاه سالانه CES 2017 در شهر لاس وگاس به نمایش گذاشت.

هیونسوک کیم، رئیس بخش Visual Display در سامسونگ الکترونیک اعلام کرد ” با پیدایش تلویزیون های QLED، ما زنده ترین تصویر ممکن در صفحه تلویزیون را ایجاد کردیم و در حل مشکلات ناهماهنگی تصویر، ضمن تعریف دوباره ای از ارزش های بنیادی تلویزیون بسیار موفق بوده ایم.”

مشکل شلوغی کابل ها

آن طور که سامسونگ اعلام نموده است تمرکز این تلویزیون ها بر روی محتوایی است که نمایش می دهند و به وسیله Invisible Connection  مشکلات شلوغی کابل ها حل شده است و تمامی دستگاه ها می توانند با یک کابل نازک به تلویزیون وصل شوند که باعث می شوند قرار دادن آن بر روی دیوار به راحتی انجام شود.

بهبود اجزای رنگ

مدل های جدید تلویزیون های QLED سامسونگ عملکرد اجرای رنگ را بهبود بخشیده است و قادر به نمایش دقیق فضای رنگی DCI-P3 و تکثیر ۱۰۰ درصدی درجه رنگ است، که باعث می شود این تلویزیون ها بدون در نظر گرفتن درجه روشنایی، طیف رنگی کاملی را دقیق و صحیح نمایش دهد و شدت روشنایی بین ۱,۵۰۰ و ۲,۰۰۰ نیت را نیز پوشش دهد.

پلتفورم تلویزیون هوشمند سامسونگ برای سری جدید بهبود یافته و برای اپلیکیشن جدید Smart View در گوشی های هوشمند نیز توسعه یافته است، که یک مرور کلی از محتوای موجود را تهیه می کند و نوتیفیکیشن هایی از زمان برنامه ها ارائه می دهد، سامسونگ همچنین دو سرویس ورزشی و موزیک را برای این تلویزیون های هوشمند در نظر گرفته است.

سامسونگ زمان دقیق عرضه و قیمت این تلویزیون ها را هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است.

QLED  رقیبی برای OLED است. سامسونگ برای اعلام برتری QLED، مزایای این فناوری را نسبت به پنل‌‌های OLED توضیح داده است. در واقع اینجا رقابت بین تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی و کیو‌ال‌ای‌دی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *