راهنمای خرید کولر گازی بانه ( بخش اول )

هر روز که به فصل تابستان نزدیک می شویم بازار خرید و فروش کولر گازی رونق بیشتری در کشور می گیرد و به وفور می توان تبلیغات وسیع فروش کولر گازی را در سایت های مختلف دید. قیمت ارزان کولر گازی در بانه بسیاری از فروشندگان کشور را برآن داشته که به طور مستقیم خرید خود را از عمده فروشان بانه انجام دهند. یکی از دلایلی که در حال حاضر در بانه تعداد فروشگاه های کولر گازی چند برابر فروشگاه کالاهایی همچون یخچال و لباسشویی میباشد این است که باربری کولر گازی به سایر نقاط کشور به مراتب راحتتر از باربری کالاهای سنگین و بزرگی همچون یخچال و ماشین لباسشویی می باشد.

به هیچوجه از کانال های تلگرامی و سایر شبکه های اجتماعی که تبلیغ فروش کولر گازی را می کنند و وابسته به هیچ سایتی نیستن خرید نکنید!؟!

متأسفانه بسیاری از سودجویان در سراسر کشور اقدام به فروش کولر گازی های تقلبی ( fake ) می نمایند و از بازار خوب این محصول سوء استفاده نموده و حتی اعتبار بسیاری از فروشگاه های معتبر در سطح کشور را خدشه دار میکنند. خوشبختانه در حال حاضر پلیس فتا نظارت کیفی خوبی روی فروشگاه های اینترنتی کشور دارد که همین باعث شده هیچ فروشگاهی نتواند به طور مستقیم تبلیغ این محصولات تقلبی را در وبسایتش به تصویر بکشد که این باعث شده افراد سود جو که در کار فروش اجناس تقلبی هستن با راه اندازی کانال های تلگرامی و تبلیغات کلان اعضای کانال رو زیاد کرده و بدون داشتن هیچگونه سایتی اقدام به جذب مشتری و فروش نمایند. از این رو که هنوز نظارت کاملی بر کانال های تلگرامی وجود ندارد این افراد سود کلانی از این کار خود به دست می آورند و حتی اگر اندکی از این سود را صرف هزینه مجدد تبلیغ کانال تلگرامیشان کنند میتوانند اعضای کانال خود را به چند ده برابر برسانند.

خرید کولر گازی در وبسایت معتبر بانه نود

در حال حاضر انواع کولر گازی با قدرت های مختلف و از مارک های متفاوت مثل ال جی ، سامسونگ ، جنرال ، اوجنرال ، پاناسونیک و توشیبا در وبسایت بانه نود به فروش می رسند. چنانچه خواستار مشاهده لیست کولر گازی ها هستید روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید کولر گازی در وبسایت فروشگاه بانه نود

 

( بخش دوم راهنمای خرید کولر گازی بانه )

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *