دلیل اختلاف قیمت بانه ، دلیل قیمت پایین بانه

شهرستان بانه نزدیگترین شرایط ممکن برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری را دارا می باشد و در حال حاضر تجار بانه ای هزینه ای بسیار کم را برای گمرک اجناس و کالاهای وارداتی خود همچون تلویزیون ، کولر گازی و … پرداخت می کنند. این را می توان مهمترین علت اختلاف قیمت این اجناس در بانه با سایر نقاط کشور باشد. یکی از دلایل مهم دیگر ورود فروشگاه های قدیمی شهرستان بانه همچون فروشگاه بانه نود به دنیای تجارت الکترونیک می باشد که برای رقابت با فروشگاه های بزرگ فروش تلویزیون، کولر گازی و لوازم خانگی در کشور سود بسیار کمی را بر روی کالاهای خود تعیین می کنند که این را می شود براحتی با یه جست و جو در قیمت هایی که در وبسایت بر روی محصولات تعیین شده است مشاهده کرد.

آیا محصولات وبسایت فروشگاه بانه نود از نظر کیفیت با کالاهای گلدیران تفاوت دارند ؟
به جرات می توانیم بگوییم کالاهای الجی ما اصل کره بوده و قطعا از اجناسی که فقط برای ایران مونتاژ می شوند کیفیت بالاتری دارند.

چرا مدل های موجود در دیجی کالا و یا نمایندگی های گلدیران و سام سرویس متفاوت نوشته می شوند مثلا برای مدل uh850، به صورت uh85000 نوشته می شود؟

تلویزیون هایی که فقط برای ایران تولید می شوند و همچنین تلویزیون های مونتاژ سام سرویس و گلدیران که در داخل ایران مونتاژ میشوند، معمولا با یک یا دو صفر جلوی نام و مدل جهانی آنها ،از مدل کشورهای دیگر جدا می شوند و اجازه ی استفاده از مدل آنها را ندارند.

چرا نام محصولاتی که در وبسایت فروشگاه بانه نود موجود است در فروشگاه های گلدیران و سام سرویس اصلا به چشم نمی خورد و یا برعکس کالاهایی که ما در نمایندگی های مذکور و همچنین در سایت دیجی کالا می بینیم چرا در بانه اسمی از آن ها برده نشده است؟؟

قبل از اینکه در مورد اجناس خود صحبت کنیم پیشنهاد می کنیم حتما به وبسایت اصلی دو غول لوازم خانگی جهان (الجی و سامسونگ) مراجعه کنید.
در اینجا اشاره به این نکته ضروری است که اگر درکشور ایران با Ip ایران در صفحه ی مرورگر خود، وبسایت www.lg.com را وارد کنید وارد سایت گلدیران شده و محصولات ایرانی را در آن خواهید دید !

برای مشاهده ی محصولات اصلی شرکت وارد لینک انتخاب کشور ها شده و کشور های اروپایی و کره و … را انتخاب کنید.
لینک انتخاب کشور
http://www.lg.com/common

پس از ورود به سایت الجی در کشور های دیگر غیر از ایران این سوال برای همه پیش خواهد آمد که چرا نام محصولاتی که در گلدیران هست در هیچ کدام از این کشورها با این نام موجود نمی باشد و تنها از نظر ظاهر یکی هستند.

لازم به ذکر است که در وبسایت بانه نود در پایان هر محصول لینک اصلی آن محصول در شرکت سازنده قرار گرفته که هموطنان عزیز می توانند محصول مورد نظر خود را در وبسایت شرکت سازنده نیز به طور کامل بررسی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *