دلایل محبوبیت اتو بخار تفال

اتو بخار یکی از لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه محسوب می شود. یکی ار سازندگان اتوهای مرغوب شرکت تفال است . این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کننده‌های اتو بخار محسوب می‌شود. اتو تفال یکی از پر فروش ترین اتو هایی می باشد که توانسته رضایت بسیاری از خریداران را در سرتاسر جهان تامین کند . اکثر اتو های تفال در کشور فرانسه تولید می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است .

اتو بخار تفال از اتو بخار هایست که دارای طراحی زیبا و موتوری قدرتمند است. این نوع اتو بخار با موتور قدرتمندی که دارد می تواند ساعتها با بالاترین کیفیت کار کند. تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه موجب ایجاد گرما و بخار ایده آل و متعادل می گردد. عملکرد بخاردهی این نوع اتو قابل تنظیم است و با جا‌به‌جاکردن دکمه‌ی کشویی روی دستگاه می‌توان عملکرد بخاردهی را در ۴ مرحله تنظیم کرد یا کلا قطع کرد.

از ویژ گی های اتو تفال میتوان به این موارد اشاره کرد:

سیستم قطع خودکار : این سیستم باعث می شود تا در حین اتو کردن آسیبی به لباس  وارد نشود. در صورتی که به مدت زیاد آن را رها کنید به‌طور خودکار عملکرد دستگاه متوقف می‌شود. به‌این‌ترتیب اگربه مدت ۳۰ ثانیه اتو را در حالت افقی رها کنید، اتو به صورت اتوماتیک خاموش می شود و علاوه‌براین در حالت ایستاده پس از گذشت ۸ دقیقه در صورتی که از دستگاه استفاده نکرده باشید، اتو به صورت خوکار خاموش می‌شود.

کفی از جنس سرامیک (دوریلیوم) : استفاده از این جنس ها مزیت‌های بسیاری دارد یکی از مزیت‌های این جنس، ماندگاری بالا محصول و از نظر عملکرد، حرکت روان اتو بر روی لباس‌هایتان است. این کفی ها سریع گرم می‌شوند و گرما را به‌صورت یکنواخت در تمام سطح کفی پخش می کنند، و به نرمی روی سطح پارچه می‌لغزد و به‌خوبی از پس برطرف‌کردن چروک‌های ریز و درشت برمی‌آید.  و ازبرق انداختن لباس جلوگیری می کند.

سیستم ضدچکه: سیستم ضدچکه در این اتو باعث می‌شود تا آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند.

بخاردهی عمودی : این اتو توان بخاردهی عمودی هم دارد. برای این کار کافی است دمای اتو در ماکزیمم و روی علامت بخاردهی عمودی تنظیم شود و دکمه‌ی بالایی دستگاه روی خاموش قرار گیرد. حالا با عمودی‌گرفتن اتو و فشردن دکمه‌ی بخار لحظه‌ای، می‌توان از بخاردهی عمودی دستگاه استفاده کرد.با استفاده از قابلیت بخار دهی عمودی می‌توان لباس‌های حجیم یا پرده‌ها را بخاردهی کرد و از چین‌وچروک آن‌ها کاست. 

قابلیت اسپری آب: در این اتو امکان اسپری آب نیز در نظر گرفته‌شده است که خروجی آن در جلوی دستگاه و نزدیک به نوک اتو است؛ کافی است کاربر دکمه مربوطه در بالا و جلوی دستگیره را فشار دهد تا آب روی پارچه اسپری شود. 

گنجایش مخزن آب: مخزن آب اتوهای تفال معمولا گنجایشی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلی لیتر را دارند که برای اتوکشی چند لباس کاملا مناسب هستند .

فیلتر ضد رسوب Micro-Calc : تفال در اکثر اتوهای خود از سیستم ضد رسوب و مخزن رسوب گیر استفاده کرده است که این سیستم وظیفه دارد رسوب آب را در مخزن خود جمع کرده و مانع ریختن آن بر روی لباس شود و از خرابی اتو هم جلوگیری میکند.  کاربر به‌راحتی می‌تواند حدوداً هر سه ماه یک‌ بار، با استفاده از محفظه‌ی جداشدنی تعبیه‌شده در پشت اتو، رسوب جمع‌آوری‌شده را تخلیه کند.

بخار دهی لحظه ای : . یکی از قابلیت‌‌هایی که برای این اتو در نظر گرفته شده، بخاردهی لحظه ای است. بخاردهی لحظه ای این اتو باعث می شود که با فشار دکمه بخار، عمیق ترین و سخت ترین چروک های سطح لباس را برطرف نمایید.

ساخته شدن بدنه اتو از پلاستیک با کیفیت

تنظیم بخاردهی اتوماتیک: تفال دارای فناوری تنظیم بخار خودکار هستند که در این اتوها شدت و میزان بخار با توجه به جنس و نوع پارچه تغییر میکند و نیازی نیست این کار را دستی انجام دهید.

حجم بخار خروجی :  حجم بخار خروجی در اتو تفال رابطه مستقیم با قدرت اتو دارد و هرمقدار بخار اتو بیشتر باشد حجم بخاری که از اتو خارج می شود بیشتر خواهد بود و سرعت از بین بردن چین و چروک ها بیشتر خواهد بود.

برای نگهداری و طول عمر بالا و سالم ماندن اتوبخار تفال به نکات زیر باید توجه نمایید

  • به هیچ وجه اتو را داخل آب قرار نداده و یا روی آن آب نریزید.
  • برای جلوگیری از تشکیل رسوب در اتو بخار از آب شیر استفاده کنید. چرا که استفاده از انواع دیگر آب باعث رسوب زودهنگام،مسدود شدن منافذ اتو بخار،فشار روی سیستم مولد بخار و در نتیجه خراب شدن زودهنگام اتو می شود.
  • برای اتوکشی بهتر، لباس های تیره را برای محافظت از براق شدن یا تغییر رنگ از داخل اتو کنید
  • تا حد مجاز که بر روی دستگاه مشخص شده آب کنید و نه بیشتر.
  • برای محافظت از صفحه زیرین اتوبخار، روی زیپ لباس ها یا سایر قسمت های فلزی و یا تیز لباس اتو نکنید
  • سیم رابط فرسوده را تعویض کنید و از سیم رابط با روکش بافته شده از نخ استفاده کنید.
  • از چاقو یا اشیا تیز برای پاک کردن کف اتو استفاده نکنید. خط یا خراش روی صفحه زیرین اتوبخار معادل با نابودی کامل اتوبخار است.
  • پیش از خنک شدن اتو، سیم‌های رابط آن را به  دور دسته نپیچید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *