خرید تلویزیون کیولد شیائومی | تلویزیون هوشمند MI QLED

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و رقابت تنگاتنگ شرکت های مختلف برای بدست آوردن هر چه بیشتر سهم بازار هر روز شاهد تکنولوژی های جدیدی و ارزانتر می باشیم. ۲۰ سال پیش تلویزیون های CRT بیشترین تولید را داشتند که به نسبت محصولات حال حاضر دارای کیفیت پایینی بودند، دیدیم که تلویزیون های LCD تقریبا از سال ۲۰۱۰ به بعد کنترل بازار را در دست گرفتند که علاوه بر کیفیت تصویر بهتر، دارای طراحی نازکتری بودند. ولی علم و تکنولوژی به اندازه ذهن انسان، بی نهایت می باشد،  که نوید دهنده استمرار در پیشرفت بود، در حال حاظر از بهترین تلویزیون های موجود در بازار می توان به تلویزیون های کوانتومی اشاره کرد که با استفاده از فناوری کوانتومی دقت رنگ و دامنه رنگ نمایشی را متحول کرده اند و این محصولات هر چه بیشتر تصاویر را واقعی تر نشان میدهند. جدیدا شرکت موفق شیائومی هم یکی از مدل های خود را با فناوری کوانتومی روانه بازار کرده است و ما در این مطلب سعی می کنیم در مورد این تلویزیون جدید بیشتر صحبت کنیم، چون محصولات شیائومی علاوه بر کیفیت تصویر خوب ارزانتر از سایر رقبا نیز می باشد که می توان در آینده نزدیک همان طور که بخش تلفن هوشمند این شرکت در دنیا شناخته شده است، انتظار این را داشت که تلویزیون های این برند مهمان بسیاری از خانه ها باشند.

 

کیفیت تلویزیون شیائومی ساخت هند

هند کشوری در حال توسعه و بسیار پرجمعیت که شرکت شیائومی همانند سامسونگ و ال جی و… سرمایه گزاری فراوانی در این کشور انجام داده است و عمده محصولات شیائومی ساخت هند می باشند. همانطور که گفته شد  جمعیت زیاد (بیشتر از قاره های اروپا – امریکا- آفریقا و یا اقیانوسیه) نشان دهنده تعداد مصرف کننده بیشتر است علاوه بر آن به علت دستمزد پایین در این کشور محصولات تولیدی نیز با قیمت پایین تری و با کیفیت بالا تولید و عرضه می شوند که با وجود رقبای زیاد، قیمت پایینتر تضمین کننده فروش  وسهم بیشتر از بازار می باشد. بنابراین نه تها شیائومی بلکه خیلی از شرکت های معتبر دیگر هم در این کشور سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.

بهترین تلویزیون شیائومی             

فضای تلویزیون های هوشمند در هند در چند سال گذشته با تعدادی گزینه مقرون به صرفه که توسط مارک هایی مانند شیائومی ، وان پلاس ، TCL ، VU و …  تولید شده است منفجر شده است. در حال حاظر می توان یک تلویزیون با رزولوشن ۴K به اندازه صفحه نمایش ۴۳ اینچ زیر ۴۰٫۰۰۰ روپیه را با آخرین فناوری های روز و پشتیبانی از سرویس های پخش جریانی را در این کشور تهیه کرد. اما در بخش تلویزیون برتر ، بازیکنان مطرحی مانند سونی ، ال جی و سامسونگ با توجه به نام تجاری و محصولاتی که ارائه می دهند ، همچنان بر بازار تسلط دارند. شیائومی اکنون در تلاش است تا با MI QLED TV 4K خود را به این  بخش نیز برساند.

MI QLED TV 4K یک تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی از این برند با قیمت ۵۴،۹۹۹ روپیه است.  

۹۶ % نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه نشان از محصولی لوکس و زیبا را دارد که به کاربر کمک می کند همه جزئیات را به طورگسترده ثبت و ضبط کند.

در QLED ، هنگامی که نور پس زمینه LED به آنها برخورد می کند ، نقاط کوانتوم یا ذرات ریز نانو روشن می شوند تا رنگ خالص، منحصر به فرد و طبیعی خود را تولید کنند. QLED همان فناوری انتقال دهنده  (LED) است. البته سامسونگ بزرگترین رقیب شیائومی در این راه است.

انوع HDR در MI QLED TV 4K

این تلویزیون دارای HDR10+ است که روشنایی تا  ۴۰۰۰ نیت  را می تواند پشتیبانی کند و متناسب با تلویزیون کنتراست هم افزایش می یابد. اما مهم‌ترین بهبود مربوط به نحوه قرار دادن اطلاعات در محتوا است. در HDR10 ابر داده های مرتبط با HDR که از منبع پخش کننده محتوا منتقل می‌شود ثابت است؛ به این معنی که یک مجموعه از داده‌ها برای تمامی محتوا (مثلاً تمامی یک فیلم) ایجاد می شود. اما در +HDR10 ابر داده‌ها پویا هستند و می‌توانند برای هر فریم ویدیو متفاوت باشند. به عبارت دیگر در +HDR10 هر فریم می‌تواند پارامترهای رنگ، روشنایی و کنتراست مربوط به خود را داشته باشد. نتیجه نهایی این روش موجب می‌شود تصاویر طبیعی‌تر به نظر برسند. به عنوان مثال مناطقی از تصاویر که در HDR10 از نظر رنگ بیش از حد اشباع شده نمایش داده می‌شوند با +HDR10  با جزئیات کامل به نظر می‌رسند.

دالبی ویژن، از دیگر فناوری های برای ارتقا کیفیت است که در این تلویزیون بکار رفته است. شباهت‌های فراوانی با +HDR10 دارد؛ از ابرداده‌های پویا بهره می‌برد اما قابلیت ارائه روشنایی بالاتر ۱۰ هزار نیت را دارا می باشد. اگرچه در این تکنولوژی عمق رنگ‌ها ۱۲ بیت است و از ۶۸ میلیارد رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. 

مشخصات صوتی تلویزیون Mi QLED TV 4K

دربخش صوتی قدرت خروجی آن ۳۰ وات و پشتیبانی از انواع فرمت صدای فراگیر از جمله DOLBY AUDIO و DTS-HD می توان صدای خوب و قابل قبولی را ارئه کند.

تاخیر ورودی آن ۵ میلی ثانیه در ۴K@60HZ  است که برای اکثر گیمرها زمان مناسبی می باشد. همچنین این تلویزیون دارای انواع ورودی و خروجی از جمله جدیدترین نسخه HDMI و بلوتوث می باشد با پشتیبانی این تلویزیون از فرمت تصویری VP8/VP9 میتوان محتوای اینترنتی خصوصا YOUTUBE  را به راحتی تماشا کرد.

سیستم عامل MI QLED TV 4K

همه تا حدودی با سیستم عامل محبوب اندروید خصوصا در تلفن همراه آشنایی داریم، از مهم ترین ویژگی های این سیستم عامل می توان به تعداد نرم افزارهای زیاد و کاربری راحت، اشاره کرد. این تلویزیون دارای سیستم عامل android tv می باشد،  Android OS یک سیستم عامل تلفن همراه مبتنی بر Linux است که در درجه اول روی تلفن های هوشمند و تبلت اجرا می شود. پلت فرم Android شامل یک سیستم عامل مبتنی بر هسته لینوکس ، GUI ، یک مرورگر وب و برنامه های است که کاربر می تواند بارگیری کند.

 android tv همانطور که از نام آن حدس زده اید – نسخه ای از سیستم عامل Android Google است که به طور خاص برای تلویزیون ها پیکربندی شده است. تلویزیون کیولد شیائومی دارای نسخه ۱۰ این سیستم عامل می باشد.

مهمترین ویژگیهای تلویزیون هوشمند شیائومی

قابلیت جستجوی انواع محتوای پخش 

حالت کودکان (Kids Mode)

برای تماشای محتوای مناسب کودکان، امکان فعال سازی قفل والدین به حالت کودکان بروید. همراه با جستجوی جهانی ایمن که محتوای مناسب هر سنی را محدود می کند.

دسترسی به انواع شبکه های پخش زنده

User Centre، یک مرکز شخصی برای کاربران. User Center برای دسترسی به محتوای مورد علاقه شما در میان برنامه های OTT ، فضای شخصی و منحصر به فردی با ویژگی های منحصر به فرد مانند My Watchlist ایجاد می کند. جدیدترین پیش پرده ها (trailers)، نمایش های آینده و پیشنهادات محتوای اختصاصی را در این قسمت پیدا کنید.

جواهری با برش لیزری

قاب براق و فلزی ، حاشیه های آن توسط لیزر برش و حکاکی شده است، تا فضای زندگی شما را با اصالت در خور تکمیل کند.

بافت فیبر کربن: پیچیدگی جلو تلویزیون را با فیبر کربن که در قسمت پشت دستگاه استفاده کرده اند ادامه داده اند که محصول نهایی دارای بهترین کیفیت است تا تلویزیون شما از هر نظر خیره کننده به نظر برسد.

سایت بانه۹۰ دارای انواع مدل از تلویزیون های شیائومی می باشد شما می توانید برای مشاوره یا خرید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و از جدیدترین قیمت های محصولات موجود در فروشگاه مطلع شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *